Fericire si tristete-durerea dragostei!

Fericire si tristete-durerea dragostei!

duminică, 17 aprilie 2011

Fericire si tristete-durerea dragostei!

Cioburi de inima vorbe de stele ecuatii fara contur infinitul vazut in spatiul ciobit de abstract! Mi-am luat ratiunea si am raspandit-o peste tot,unde mai ramasese loc liber.Si apoi m-am dus sa ma razboiesc cu viata!



                      De ce doare atat dragostea?De ce nu putem iubi fara sa doara?


   
      Inima mi-e plina de dragoste si cu toate ca sunt fericita sunt totusi trista si nefericita totodata!       
      Ma plimb pe strazi,ma opresc si astept vantul sa ma racoreasca.Caldura topeste in mine.orice gand ,orice idee.Caut copacii sub a caror umbra lumea devine mai buna,caut si nu ma regasesc.
     Ma opresc pe strada si incerc sa te caut.Soarele orbeste ochii,dorul orbeste ratiunea si ochii mei plini de lacrimi sunt obositi de-atata cautare si-as vrea sa ma las purtat de vant catre iarna...
     Caldura devine inchisoare,cerul sufocant de albastru ma innebuneste,pamantul imi arde talpile si drumul   catre tine devine de neatins.Fiecare frunza ma frige,fiecare privire a cuiva ma distruge si fiecare gand ma face sa ma simt si mai singur in aceasta caldura de moarte.


Un comentariu: