Fericire si tristete-durerea dragostei!

Fericire si tristete-durerea dragostei!

joi, 7 octombrie 2010

Dimineatza cu chef de poze..logic Biju:X

De dimineatza e fotogenic puiutsu meu...
Azi dimineata am deschis geamul si a venit un inger ..ma int ce imi doresc azi si am spus sa aiba grija de cel care citeste mesajul acesta ...cand ingerii nu au aripi se numes prieteni. 
   Imi este prieten la bine si la rau...ma face fericita de knd e in viatza mea:x
fara el mas plictisi...cu el imi pierd tot timpul liber pe care il cam am tot timpul seara:(...oricum el stie si vede,simte,intelege ca il iubesc si ca imi este foarte drag de el.



Nu rupe firul unei prietenii, caci, chiar daca il legi din nou, nodul ramane.
Prietenia este egalitate armonioasa.
Fereste-te deopotriva de prietenia dusmanului si de dusmania prietenului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu